من یه تیکه گوشت با هویج و یه قاشق برنج نیم دونه میریزم تو شیشه روش یک لیوان آب میریزم
شیشه رو میزارم تو قابلمه آب و آب میجوشه تا ۷-۸ ساعت
بعدش درمیارم میکس میکنم میدم بخوره
بلدرچین هم خوبه با این روش
گوشت بزار تو شیشه بزار تو قابلمه آبم بریز تو قابلمه بزار تا چندساعت خوب بپزه ک آبش دربیاد
چی هس
من یبار درست کردم شیشه اش منفجر شد😅😆😅
شیر گوشت چیه؟
اولین باره میشنوم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.