ممکنه ترشح باشه
منم چند باری اینطوری داشتم
برو دسشویی جیش کن و کامل خودتو خشک کن
بعد نوار کوچیک یا دستمال توالت بزار اونجا و محکم سرفه کن چند بار همیطوری پشت هم سرفه کن
بعد اون دستمال رو نگا کن اکه خیس بود ینی کیسه ابته اگه نبود ینی چیزی نیس و اینا ترشح بوده
وای ببخشید تو این استرست خندیدمااا🤣🤣🤣دوساعت نگا میکنم ببینم چیه ازت اومده🤣🤣🤣نگووووو گلای شورتته🤣🤣🤣واییییییی ببخشید
منم در همین حد ترشح رقیق رقیق دارم وقتی خشک میشه سفیده
منم همینه
من تا آخر بارداری لباس زیرم هر روز خیس میشد فکر میکردم نشتی دارم
دکتر هم شک کرده بود تست آمینوشور دادم منفی شد
شما هم یه تست آمینوشور بده تا مطمئن شی
نه پد بذار ببین باز میاد
نشتی کیسه اینجوری که راه میری بدون اراده میریزه و دست خودت نیست...من بارداری اولم نشتی داشتم راه نیرفتپ یهو خود به خود میریخت تو شورتم و حجمش از این بیشتر بود
عزیزم این ترشح آبکی منم دارم نشتی از این بیشتره
منم دارم ترشحه
منم مثل شما هستم نشتی نیست
ترشح رقیقه نکران نباش
دکتر رفتی گفت نشتیع؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.