شکمم در حد چند ثانیه میگیره ول میکنه بهم امید بدین که درد زایمانه🥲🥹

۱۰ پاسخ

ایشالا امروز صحیح و سالم میاد تو بغلت و باهم میرید خونه
ساک بیمارستانتو ببند
قران بذار دم دستت ک دردت گرفت از زیرش رد شی بعد برو بیمارستان
لباسای خوشگلتو اماده کن

مامان عزیز خیلی خوشحال میشم از کانال بله ما دیدن کنی کلی لباس برای کوچولوی قشنگت داریم
@mirako_shop2025

آره عزیزم‌ انقباضه

ایشالله که نشونه زایمانه....من هیییییچ حسی ندارم...اسکات بزنین،برید زیر دوش آب گرم و آب بریزه رو کمرتون،دکتر من گفت زعفرون بخور ولی نمی دونم انجام بدم یا نه

انشالله که باشه و بسلامتی بدنیا بیاد

وا وای امشب دعام کرد تا صبح میزایی

من الان یه هفته اس اینجوری شدم ولی دردم زیاد نمیشه برم

یه سکس توپل بدون جلوگیری امشب برو
انشاالله دردات شروع میشه
آب منی باعث نرم شدن دهانه رحم میشه

حتما درد زایمان

ادامه دار باشه انشالله زایمانه

سوال های مرتبط