عزیزان ببخشیدپسته وگردو روچطور پودرکنم

۷ پاسخ

من ک امروز با گوشتکوب زدم روشون پودر شدن

من با چای صاف کن راحت

خیس بکن پوستش بکن بعد یا لح کن یا آسیاب یا رنده

چون واسه بچه یکی دوتا کافیه قبل مصرف با چای صاف کن فلزی رنده میکنم

یا اسیاب کن یا با چایی صاف کن پودر کن راحته

با پشت الک میتونی پودر کنی

اسیاب کن

سوال های مرتبط

مامان تیارا مامان تیارا ۱۰ ماهگی
مامان عدنان مامان عدنان ۱۱ ماهگی
مامان محمد کیان مامان محمد کیان ۹ ماهگی