عزیزان این اپتامیل معمولی ؟

تصویر
۹ پاسخ

منم تازه شروع کردم اپتامیل پرونوترا رو

از اپتامیل معمولی بهتره میگن

تصویر

فرقش اینجوری میگن

تصویر

این یچیزایی بیشتر داره از اپتامیل معمولی اینم البته ۱. 2.3 داره

من این مدل اپتامیل و میدوم

تصویر

عزیزم کدوم شهر هستی ؟
شهر ما اصلا آپتامیل ۲ نیست 🥲🥲🥲

اره معمولیه

بله عزیزم

اره گلم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۴ ماهگی