از نظر من که اره
هرچی تصور میکنم نیازمه
جایی رفتنی روی زمین نمیمونه
اگه تو کریر باشه مهمانی رفتنی کسی هی نمیاد بغل به بغل کنه یکمم تکونش بدی مثل گهواره اس بچه میخوابه
تو ماشین هم فیکس میشه ایمنه
تا ۵ ۶ ماهگی هم استفاده میشه بچه ریزه باشه هم بیشتر
من نمیخرم چون خود کریر سنگینه بخوای بچه هم بزاری سخته برداشتنش
فکر نکنم خیلی نیاز باشه
بخصوصبرا ما که قراره مهر بدنیا بیاد وسرما بیرون نمیشه رفت که با خودت ببری
بخوای بری هم کالسکه اش هست
ای جونم ایشالله که سلامتی زایمان کنی و سالم باش .حالا من هیچ ایده ای برای اسم ندارم البته جنسیت هنوز صددرصدی نگفت😁
برای داخل ماشین واجبه. من که کلا نصب میکنم تو ماشین تا وقتی بتونه تو صندلی ماشین بشینه. ولی برای حمل به درد نمیخوره چون سنگینه
من ساک حمل گرفتم،چون کریر میگن داخلش گود بچه کمر درد میشه،سنگینم هست
بستگی به شرایط زندگی خودت داره و اینکه چقدر بیرون میری و کجاها میری مثلا بچه من ابان به دنیا میاد و جای خاصی هم نمیریم فقط خونه خانواده هامون که اونم نیاز به کریر نیست خودت شرایط زندگیتو ببین بعدم کریر زود کوچیک میشه ببین مثلا تا ۵ ماهگی میخوای کجاها بری
من خیلی استفادم شد
من بچه اولم گرفتم اره خوب بود
اوایل برا آوردنش از بیمارستان استفاده شد بعدش میبردمش بهداشت میزاشتم داخلش تو ماشین چون سزارینی بودم نمیتونستم بغلش کنم
بعدشم ک تا۴ماهگی میزاشتم توش و تکونش میدادم میخوابید و تا یکسالگی هم تو ماشین میزاشتم ب عنوان صندلی ماشین استفاده میکردم ازش
الانم همون رو دارم نو هس برا این نینی هم استفاده میکنم
شماهم بخری خوبه ولی هزینه زیادی نکن و گرون نخر
آره عزیزم میگن لازم میشع مثلا پارکی جای میخای بری بچه میخوابه دیگ زمین نمیذاری. که خدای نکرده مریض بشه دیگ تو جای خودش میذاری راحت
ب نظر من نه. آخه زود کوچیک میشه. من قنداق سوییسی گرفتم
دقیقا سوال الان منو پرسیدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.