هردو ولی سزارین بنظرم بیشتره!
سزارین
اینطور ک میگن سزارین بیشتره ولی سزارین اگه بیهوشی باشی کمر درد نداره
هردوتاشون کلا بچه اوردن سخته
والا من تا همین چندروز پیش بخاطر عوارض سزارین ترجیحم طبیعی بود ولی بعد از خوندن عوارض طبیعی نظرم برگشت روی سزارین عوارض سزارین بعد از آمپول بیحسی مث اینکه سردرد و شونه درد و کمردرده و بعد از گذشت سال ها هنوز رد بخیه ها سوزش دارن طبیعی هم داره مثل افتادگی رحم گشادی واژن بی اختیاری ادرار بعد ممکنه حین زایمان بچه تو لگن گیر کنه تنفسش به مشکل بخوره حتی خیلیا بعد از طبیعی مجبور به عمل زیبایی شدن من ۱۰۰ درصد طبیعی میخواستم اما با این عوارضی که دیدم ازش با اینکه از سزارین خیلی میترسم سز رو انتخاب کردم نمیدونم حالا اینارو من تونستم پیدا کنم شاید سزارین یا طبیعی عوارض بیشتری هم دارند و ما خبر نداریم
هردوکیان عوارضی خویان هیه ولی اگه نفرکت هیه زور لکنت به و اگای لیت به سزارین انتخاب که اگه دش زانی دوای مجبوری بخوت بی طبیعی سوک تری زور زو هلدستیوه
معلومه سزارین خب
عوارض حاملگی بیشتر از همس😂😂😂
هر کدومعوارض مربوط به خودشونو دارن عزیزمخودت باید ببینی چی میخوای من که انتخابم فقط سزارین
هردو، سز بیشتر
بنام خدا عوارض بچه آوردن ،به هر روشی بالاخره یسری عوارض داره که بستگی به بدن هرکسی داره ،یکی با سزارین به فنا میره یکی با طبیعی
هردو اما سزارین جراحی محسوب میشه و نقاهتشم بیشترع
طبیعی افتادگی رحم به همراه داره و ممکنه در آینده عفونت واژن زیاد بگیری
سزارین هم جای بخیه ها ممکنه مشکل ساز بشه و یا کمر درد بگیری
البته شاید کسایی باشند که هیچ عوارضی نگیرند
والا ب نظرمن هردوتاش پرسه سختی داره و عوارضم جفتشون دارن😒😞
معلومه ک سزارین
عوارضشم بلند مدته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.