عزیزم دختر منم همینجوری بود تازه بدتر فقط بخاطری من گرمی خورد بودم یعنی هروقت پفک و خرما میخوردم اینجور میشد
حساسیت به بوس
به پروتئین گاوی حساسیت نداره?
پسر منم اینطوری شده بود بیبی وازلین زدیم و عرق کاسنی به صورتش
پسرمنم اینجوری بود بردم دکتر گفت اربوس و گرما
یه پمادهم داددوباربزنی کامل خوب میشه
از بوس اینجوری نمیشه
ریش پدر بهش بخوره قرمز میشه ولی تا فرداش رفع میشه
ولی این گرمی هست اگزما هم کمه ممکنه نباشم ولی گرمی
دختر من اینجور شده بود بردم دکتر گف حساسیت پروتئین گاوی داره
این دیگه مال بوس نیست خیلی زیادی هست
اگه شیر خودت میخوره حتما یه چیزی خوردی حساسیت داشته
اگه شیر خشک میدی ممکنه از شیرخشک باشه
و حتی مال گرما هم میشه
دیگه هوا خیلی گرمه بچه رو خیلی زیاد نپوشون
گرمی و اگزما
بیشتر گرمی هست
حالا یا سینتو دهنش میزاری سینه میوفته رو لپاش یا شیر میگیره رو لپاش کم صورتش میشوری میمونه یرمزی میشه یا غذای گرم میخوری
گرمی در اورده
حتما ببر دکتر پماد بهت میده رفع میشه گناه داره خارشش میده
باعث بی قراریش میشه
حساسیت داره ببرش دکتر
پسرمن اینجوری بود از گرما اینجوری شده بود
شاید از گرماس یا الرژی
یکم مرطوب کننده بزن
بوس
شاید حساسیت کرده من یادمه اینجور شده بود بردمش متخصص اطفال شیرخشکش عوض کرد گفت بهش نساخته البته تو بدنش هم بود ی پماد ترکیبی هم داد بهش
احتمالاً خیلی بوسش کردی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.