۶ پاسخ

عزیز احتمالا مجرای اشکی کوچولوت بستس ببر دکتر راهنماییت میکنه دختر منم اینجوری بود چیز مهمی نیست اصلا نترس

اگه قی می‌کنه زرده و اشک چشمش میاد قطره سولفاستامید باید تا چند روز هر ۸ ساعت یه قطره بزنی.

ببر دکتر عزیزم

من بردم دکتر گفت با چای بشور.شستم خوب شد

این پماد عالیه

تصویر

چشمش درد میکنه باید ببری دکتر بهس قطره میده خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان دلارام👧🏻 مامان دلارام👧🏻 ۸ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱۰ ماهگی