۵ پاسخ

بستگی به نقاضای بچه داره یه نسخه رو نمیشه به همه داد معمولا ۶۰تامیخورن

من الان هر دو ساعت و نیم ۶۰ تا یا ۵۰ تا میدم.زیاد بدم بالا میاره

عزیزم هردوساعت من ۳۰ تا میدادم بعد یگماه ۶۰ تاه هر۲ساعت ، بعد الان ۳ماهگی ۹۰تامیدم بچه معلومه ک گریه کنه دهنشو بازمیکنه گشنشه

۳۰

بهتره از دکترش بپرسی اینجا هرکی یه نظری میده

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم ۲ ماهگی
مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی