بستگی به نقاضای بچه داره یه نسخه رو نمیشه به همه داد معمولا ۶۰تامیخورن
من الان هر دو ساعت و نیم ۶۰ تا یا ۵۰ تا میدم.زیاد بدم بالا میاره
عزیزم هردوساعت من ۳۰ تا میدادم بعد یگماه ۶۰ تاه هر۲ساعت ، بعد الان ۳ماهگی ۹۰تامیدم بچه معلومه ک گریه کنه دهنشو بازمیکنه گشنشه
۳۰
بهتره از دکترش بپرسی اینجا هرکی یه نظری میده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.