۱۱ پاسخ

واقعا من ک بعضی اوقات حوصلم سر میره میبینم نمیزنه میزارمش از بس خسته میشم کمرم خوشک میشه بخصوص شبا

والا قبلنا آروغ گیری نبود بقول مامانم میگه خیلی مسخره است بچه رو شیرش میدی خواب باید بلندش کنی آروغشو بگیری بچه خو بیدار میشه بد خاب میشه

۱۰ دقیقه نگهش میدارم آروغ هم بزنه بازم نگهش میدارم همون حالت تا چند دقیقه که راحت بشه بچه

دختر من چه نگهش داری چه نداری بالا میاره

تو بیمارستان به من گفتن اگه عاروغ زد ک هیچی اگه نزد۲۰ دقیقه تا نیم ساعت نگهدارین

نیم ساعت

به خاطر رفلاکس ۲۰ تا نیم ساعت

تا دیروز به محض اینکه اروق میزد میزاشتم زمین ولی از دیشب بالا میاره بیست دقیقه بعد از عاروق گیری سرپا نگه میدارمش کمر برام نمونده

من تا آروغ نزنه نگه میدارم

یه ربع

۱۰ دقیقه گاهی یک ربع

سوال های مرتبط