۱۰ پاسخ

پماد ان ان نداری؟

سرکه اول میسوزی ولی ارومت میکنه
البته که موقت وباید دکتر بری

بخارونش

ی لیوان بومادران دم کن دیگه خوب خوب میشی

اگر داروی دم دستت نیست آب نمک بزن بعد اگر داغ و میسوزه ماست بزن حرارتش کم بشه حداقل

منم همین دردو دارم بار من مزمن شده دارو میخورم یکم رفع میشه بازم برمیگرده

پونه کوهی دم کن بخور واسه منم دعا کن

برو بشین تو سرکه سیب نیم ساعت بعدم ی حبه سیر بذار تو واژنت. عفونتاتو میگیره و خارشش میفته

کی........ 🤣🤣

تو ی آفتابه آب دوقاشق جوش شیرین بریز دوسه روز خودتو بشور آب رو اتیشه ینی دوسه بار بشوری خوب میشی ولی دوروز ادامه بده من خیلی خارش میگرفتم‌بااون خوب‌میشدم

سوال های مرتبط

مامان مهیا بابایی مامان مهیا بابایی ۳ سالگی