طوریه تو حاملگی کیسه ابگرم بذارم رو واژنم؟

۵ پاسخ

میگن خوب نیس کیسه ابگرم

گرما برای جنین خوب نیس

اصلا اینکارو نکن با یه شال آروم دور کمرتو ببند

خوب نیست
حتی دوش هم میگیری آب داغ نباشه

کلا ابگرم زیادش خوب نیس حتی حموم هم میگن کوتاه برید با اب ولرم

سوال های مرتبط