و سلام بر ماه ششم...
لطفا مثلا ۵ ماهگی زود بگذر...

۲ پاسخ

من ۵ ماهگیم فروردین بود خیلی دیرگذشت

منم وارد ماه شیشم شده خدا میدونه چحوری بگذره😂🥲

سوال های مرتبط

مامان حسین مامان حسین ۱ ماهگی
مامان جوجه ها🐣🐣 مامان جوجه ها🐣🐣 ۴ ماهگی
مامان ❤️ آراد جانم ❤️ مامان ❤️ آراد جانم ❤️ ۷ ماهگی
مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری