۳ پاسخ

عزیزم مشکل هایپرپلازی نوزادتون رفع شد خداروشکر ؟ممنون میشم اگه پیامم رو دیدین جواب بدین

عزیزم از دندونشه پاراکید بده بهش اروم شه

موقع دندون در آوردن من دو سه شب دخترمو تو پتو معلق خوابوندم بد قلق شده بود

سوال های مرتبط