بچها من دندون درد دارم‌
یه بارلیدوکائین زدم.ولی میترسم بازم بزنم چکارکنم

۴ پاسخ

میخک بذار رو دندونت دردش میندازه اگه ام عفونت داره میتونی چرک خشک مصرف کنی البته دکترت باید تجویز کنه

من قطره میخک از عطاری و قطره دنتول از داروخانه تهیه کزدم.
آخرشم رفتم دندونمو کشیدم...

یه محلول دهان شویه بگیرچندروز غرغره کن خوب میشی

من چند بار زدم اشکالی نداره بقیه هم زده بودن فقط میزنی اصلا نزار بره پایین همین ک زدی بی حس شد دندونت سریع دهنت بشور قشنگ ک چیزی قورت ندی

سوال های مرتبط

مامان رادمهر 💙جوجه🐣 مامان رادمهر 💙جوجه🐣 ۱۲ ماهگی
مامان مامان جوجه هام مامان مامان جوجه هام روزهای ابتدایی تولد