یکی از ورزشای مناسب تو ماههای آخر یادتونه مامانای قدیم که جارو دستی بود و نشسته از این سر حیاط تا اون سر و نشسته جارو میزدن یکی ام پیاده روی
ما نسل جدید تنبل ایم خدایی
موقعی ک میخوان برش پرینه بدن بی حسی میزنن یا بدون بی حس برش میدن🥴
بنظرم دردش فقط نیم ساعته بعدش انگار اصلا نه خانی رفته و نه خانی اومده
بخیه ها هم اصلا دردشون حس نمیشه
من انقدرمیترسم دعامیکنم سزارین بشم یا برم اختیاری سزارین اگه قبول نکردن
دردش هنوز میخواست شدید بشه که تحملش نداشتم و درخواست بیحسی نخاعی کردم، یه جورایی درد زیاد نکشیدم ببینم چجوریه اما همون یکی دوبار قبل بیحسی که گرفت طاقت فرسا بود برام...بعدشم بخیه میزنن حالا نمیدونم همه اینجورین یا فقط من با پوست و استخون رد شدن سوزن از بدنم رو حس میکردم کلا بیشتز چون نگاه میکردم ترسیدم اگه نگاه نکنی میتونه برات لذت بخش تر باشه😂😂
من اولین زایمانم 22سالم بود ی جثه ریز و لاغر داشتم 37هفته و بچه 3100.تو6ساعت زاییدم.هرزایمانی سخته ولی طبیعی اون غولی ک میگن نیس.بعدشم ک بخیه اتو میزنن میای پایین انگار تازه متولدشدی سبکه سبکی
من دوتا بچهام وحشتناک بود
بعضیا خیلی راحت زایمان میکنن دهانه رحم بعضیا زود باز میشه من بسته بسته بود با این که کلی ورزش وپیاده روی کردم
عزیزم درد داره بستگی داره فقط یکی راحت تر زایمان میکنه یکی ن
سعی کن پیاده روی زیاد کنی پله و ورزش البته هفته های آخر از ۳۰ هفته هم پیاده روی رو شروع کن
و اینکه اگه دردا شروع بشن بدون آمپول فشار زایمانت قطعا راحتره
درد بسیار وحشت ناک من ک نمیتونستم تحمل کنم اخراش سرمو به همه جا می کوبیدم ولی بستگی به هر فرد داره یکی از من کوچیک تر اونجا راحت زایید ولی من جر خوردم نتونستم زایمان کنم آخرم بردنم سزارین
اگه به هر دلیلی طبیعی رو انتخاب کردی ، سر دخترم به خودم ثابت شد که خدا توانشو میده پس اصلا نگران نباش
آمپول فشار و که میزنن درد داره مثل پریودی ولی چند برابر قوی تر و در آخر زایمان که چنددقیقه درد شدید داری
ولی به نظر من قابل تحمله.اگه تحقیق کردی و دوس داری شرایطشو داری طبیعی زایمان کنی حتما این کارو انجام بده
منم کنجکاوم😵💫
حاملگی اولمه
کاملا قابل تحمل ولذت بخش😍اصن اینجوری ک بزرگش کردن نیس دردش مث پریودیه ولی قوی تر بعدش درد تموم میشه و فقط احساس فشار داری انگار بهت زور میاد همین🤷🏻♀️
درد وحشتناک و حس خیلی ناب و شیرین
با وجود بخیه فکر کن بری سرویس یا بخوای نوار بذاری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.