۱۰ پاسخ

عزیزم گناه داره حتی دکتر هم میگه مسکن بدید
حداقل روزی یه بار الی دوبار مسکن بده اکه خیلی اذیته
با مسواک انگشتی مسکن پمادی باریج بخر بزن به لثه هاش اکه می‌زاره

ایبوپروفن که خیلی خوبه من وقتی بی قرار میشد همش گریه میکرد
تا میدادم بهش بعدش آروم می‌گرفت بازی میکرد

دختر من هم‌داره دندون در میاره و هی مریض میشه..نمیدونم علائم دندونه یا مریضی و.هم زمان باهم شده😑

چطوریه حالش؟؟

دختر من که دو تا آسیاب و دوتا دندون جلو بالایی هاش و یه دندون نیش همش باهم زدن بیرون بچم یه هفته اسهال شدید بود دیگه تا دراومدن یکم بهتر شد

آخ نگو که دیگه واقعا دیوونه شدم درم نمیان فقد ورم و گریه من پیر شدم سر دو تا دندون آسیاب بالا
خدا بهم رحم کنه آسیاب پایین کی میخواد بیاد

چطور میبینین داخل دهنشونو؟پسرمن چرااصلا نمیزاره

دختر منم دوتا نیش و یه کرسی داره همزمان در میاره خیلی بی قراره دلم کبابه براش

دختر من که انقدر لثه اش ورم داره که وقتی میخنده کامل مشخصه دلم میسوزه براش

اسیاب ها کدوما میشن؟

سوال های مرتبط