انیمیشن اوریون و تاریکی رو ببین
منم
منم از تاریکی میترسم
به علاوه اینکه موقع شب وقتی تنهام میترسم بخابم حتی یک دقیقه هم نمیتونم پلکمو رو هم بذارم
و اینکه خونه غریبه تنها باشم خیلی میترسم
اگه تاریکی ترسناک نبود که فیلمای ترسناک همش شبو تاریک نبود😑😅
واییی منم از تاریکی میترسمممم😵💫😵💫😵💫😵💫😵💫
خودت چی فکر میکنی؟ 😂
شوخی کردم
آره عزیزم طبیعیه من به هیچ وجه از تاریکی و تنهایی نمیترسم ولی به شدت از بلندی میترسم
هم همینجور بودم،اصلا شب تنها داخل خونه نمیتونستم بمونم،شبکاریای شوهرم باید یکی حتما میومد پیشم یا تا خود صبح بیدار بودم،،تا دسشویی و حموم میخواستم برم میترسیدم
ولی گوش شیطون کر،از وقتی دختر به دنیا اومده خوب شدم
منکه از تو ده سالم بزرگترم میترسم 🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.