۸ پاسخ

انیمیشن اوریون و تاریکی رو ببین

منم

منم از تاریکی میترسم
به علاوه اینکه موقع شب وقتی تنهام میترسم بخابم حتی یک دقیقه هم نمیتونم پلکمو رو هم بذارم
و اینکه خونه غریبه تنها باشم خیلی میترسم

اگه تاریکی ترسناک نبود که فیلمای ترسناک همش شبو تاریک نبود😑😅

واییی منم از تاریکی میترسمممم😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫😵‍💫

خودت چی فکر میکنی؟ 😂
شوخی کردم
آره عزیزم طبیعیه من به هیچ وجه از تاریکی و تنهایی نمیترسم ولی به شدت از بلندی میترسم

هم همینجور بودم،اصلا شب تنها داخل خونه نمیتونستم بمونم،شبکاریای شوهرم باید یکی حتما میومد پیشم یا تا خود صبح بیدار بودم،،تا دسشویی و حموم میخواستم برم میترسیدم
ولی گوش شیطون کر،از وقتی دختر به دنیا اومده خوب شدم

منکه از تو ده سالم بزرگترم میترسم 🤣

سوال های مرتبط

مامان جانا مامان جانا ۱ سالگی
مامان گٌلی🦦🎋


مامان‌اولی🪽 مامان گٌلی🦦🎋 مامان‌اولی🪽 ۱ سالگی