من زردچوبه زدم نوک سینم دیگه سمتش نیومد 4 روز دیگه میشه 2 ماهه که گرفتم
خیلیییییی راحت😊😊😊
خیلی راحت
هر کاری میکنی یهویی نگیر ازش که از نظر روحی آسیب میبینه..اول شیر شب رو بگیر بعد در طول روز بهش مدام غذا بده که سیر باشه شیر کمتر بخوره و موقع خواب بهش شیر بده..تا وقتی که دیگه بعد چندماه شیر موفع خواب هم ناخوداگاه نمیخواد دیگه...
الان کیک آبمیوه خورد خوابید
من تلخک زدم و امروز روز ۵ امه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.