۷ پاسخ

منم بعد زایمانم اب زیاد میخورم دستشویی زیادتر میرم

نکنه ناقلا حامله باشی

نبات داغ بخور نبات زعفرۉنی گرمه .خۉبه

احتمالا ازسردی باشه یه نبات داغ باسیاه دانه بخور اگه خوب نشدی برو دکتر

عفونتم میتونه باشه برودکتر

سردیت نکرده؟ پهلو مهلوت سرما نخورده(کلیه هات)؟ قندت بالا نرفته؟ اینا همه میتونن تاثیرداشته باشن

ازمایش بده دلیلش بفهمی

سوال های مرتبط