خدا حفظش کنه عزیزم
عزیزم چجور ترکش دادی از پستونک پسرم خیلی وابسته اش هست... شب ک میخابه نصف شبی بیدار میشه دنبال پستونکش میگرده میزاره دهنش... خیلی خستم کرده. پسر منم ب پستونکش میگه نینی
دقیقا پسر من هم از اول اردیبهشت گذاشت کنار پستونکشو دیاکو میگفت جی جی
ای جانم خدارو شکر
خدا حفظش کنه 🙏🌱💚
خدا روشکر پسرمن ن سر شیر گرفتن اذیت کرد پستونک هم تا چهار ماهگی بیشتر نخورد فقط این پوشک هم بدون درد سر کنار بزاره عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.