۵ پاسخ

خدا حفظش کنه عزیزم

عزیزم چجور ترکش دادی از پستونک پسرم خیلی وابسته اش هست... شب ک میخابه نصف شبی بیدار میشه دنبال پستونکش میگرده میزاره دهنش... خیلی خستم کرده. پسر منم ب پستونکش میگه نینی

دقیقا پسر من هم از اول اردیبهشت گذاشت کنار پستونکشو دیاکو میگفت جی جی

ای جانم خدارو شکر
خدا حفظش کنه 🙏🌱💚

خدا روشکر پسرمن ن سر شیر گرفتن اذیت کرد پستونک هم تا چهار ماهگی بیشتر نخورد فقط این پوشک هم بدون درد سر کنار بزاره عالیه

سوال های مرتبط