۲ پاسخ

من یه چند روز پیش اینجوری شدم که می خواستم برم سونو فکر کردم بخیه ها از داخل پاره شده استامینوفن خوردم خوابیدم
من ۳ روز این درد و داشتم گفتن رحم داره جمع میشه طبیعی گفت استامینوفن ساده و ژلوفن میتونی بخوری اونم با فاصله زمانی ۸ ساعت و بیشتر

منم حدودا ۱ هفته پیش اینجور شدم،انگار یکی رحم و شکممو داشت محکم فشار میداد
درد خیلی بدی بود
هنوز خونه خودم بودم
شوهرم هی میگفت بلند شو ببرمت دکتر نرفتم
دراز کشیدم به زور خوابیدم
حدودا ۳،۴ ساعت بعدش خوب شدم
به نظرم استراحت کن ببین اوکی میشی؟

سوال های مرتبط