۲ پاسخ

والا من که هرچی میخورم بم نمیسازع🥲
صبحا باحالت تهوع بیدار میشم و خیلی خیلی هم عصبی میکنه منو
دیگه خیلی وقته نمیخورم

ی دکترگفت سیبل بی خطره

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو ۱ سالگی