من میرفتم دکترخوبیه کارش عالیه اخلاقش خوب نیست ولی درکل دلسوزه
دکتر من بود عالییییه عالی
من پیش فرشچیان بودم
با من همیشه مهربون بود
کسایی که سوالای چرت میپرسیدن دعوا میکرد،مخصوصا وقتی زایمان اورژانسی داشت و باید زود میرفت
ولی موقع زایمان از مادرتم مهربونتره
من که واقعا راضی بودم ازش
گند افتضاح بی مسولیت بی وجدان بی ادب کاش زورم میرسید اون پروانه اش باطل میکردم
دکتر ضحی محمدی پور عالیه از هر نظر اخلاقش که حرف نداره مطبش هاشمیه و ابن سینا درمانگاه اصحاب الحسین میره
من دکترم الهه سعیدی بود خیلی عالی بود ولی جای دکتر دوگانی سزارین شدم اونم عالی بود
سلام اره
ولی خیلی گند اخلاقه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.