عزیزم اگه هرشب اینجوره حتما بخاطر تایم خوابشه ،چرا اینقدر دیر میخوابه ،تا ۹/۱۰باید بخوابن وگرنه بعدش نمیتونن بخوابن طبق تجربه ام ،چون هورمون خوابشون خیلی کم میشه از همون ۹/۱۰به بعد،خوابشو تنظیم کن خیلی از بچه ها دیدم تا نزدیک صبح نمیخوابن ،تاپیک هامو بخون ی سری تجربیاتمو میذارم شاید به کارت بیا❤️
بهش داری یکم استا بده بلکه جاییش درد میکنه
شیر دادی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.