دخترم نمیخابه فقط جیغ میزنهههه کلافه شدم

۳ پاسخ

عزیزم اگه هرشب اینجوره حتما بخاطر تایم خوابشه ،چرا اینقدر دیر میخوابه ،تا ۹/۱۰باید بخوابن وگرنه بعدش نمیتونن بخوابن طبق تجربه ام ،چون هورمون خوابشون خیلی کم میشه از همون ۹/۱۰به بعد،خوابشو تنظیم کن خیلی از بچه ها دیدم تا نزدیک صبح نمیخوابن ،تاپیک هامو بخون ی سری تجربیاتمو میذارم شاید به کارت بیا❤️

بهش داری یکم استا بده بلکه جاییش درد میکنه

شیر دادی؟

سوال های مرتبط

مامان 🌙ماهلین مامان 🌙ماهلین ۱ سالگی
مامان پناه مامان پناه ۱۷ ماهگی