من سوراخ نمیکنم
خودش هر وقت دوست داشت میبرمش ولی من براش تصمیم نمیگیرم الانم گناه داره هر جقدر دردش کم باشه بلاخره درد داره چرا اذیتش کنم؟ حد اقل وقتی خودش ذوق داشت دردو بکشه نه الان😞
هر چی زودتر بهتر گلم،هم لاله ی گوس نوزاد نرم تره و هم بزرگ نشده کمتر اذیت میکنه ،فقط وقتی سوراخ میکنه درد دارن یه چند دقیقه و وقتی که بعد یه هفته گوشوارش رو عوض میکنی
من ۴۰ روزگی گوش دخترم رو سوراخ کردم ولی دختر اولیم همون یک روزگی داخل بیمارستان سوراخ کردن اصلا اذیت نشد
هر چی زودتر ببری بهتره، من خودم پرسینگ کارم
وقتی سن بچه پایین باشه نرمه گوش نازک تره، هم دردش نمیاد هم زود خوب میشه
من گوش دخترم و 2 ماهگی سوراخ کردم
ببر درمانگاه نشاط
روبروی هاشمی نژاد
لاله گوش چکمیکنن اگ اوکی باشه سوراخ میکنم
من تازه ی عفتس سوراخ کردم بنظرم موقع استریل کردنو چرب کردم اذیت میشع چون گریه میکنه و نمیذاره
اگبرمیگشتم عقب زودتر انجام میدادم حتما چون کوچکتره زیاد اذیت نمیکنه
اینم بگم اونجا اصلا اذیت نمیشه ها حتی بعدشم نمیشه
فقط موقع چرب کردن و چرخوندن اذیته
من دخترم پنج سالشه سوراخ نیست گوشش من اینو کودک آزاری میبینم تو هم هر طور دوست داری عمل کن
سوال منم هست هنوز دلم نمیاد ببرمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.