خانمااا نویان قشنگ یا کیانمهر ؟؟

۱۱ پاسخ

کیانمهر بیشتر به فامیلی میخوره تااسم😐

نویان

کیانمهر مگه شهرک نبود ؟

نویان

نویان

نویان قشنگ تره

دوتا سبک متفاوتن و هردوتاش تو سبک خودشون قشنگن

نویان

کیانمهر خیلی سخته تلفظش، همه کیان صداش میکنن

کیانمهر

نویان بهتره

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد ۸ ماهگی
مامان فندوق🩵 مامان فندوق🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نویان کوچولو🦕 مامان نویان کوچولو🦕 ۵ ماهگی
مامان نینی مامان نینی ۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ونهم بارداری
مامان قلبم مامان قلبم ۶ ماهگی