۷ پاسخ

اره تقریبا

تقریبا اره مگ کاری داشته باشم نبرم

بله هرروززززز

من دوست دارم ببرمشون ولی دوتایی نمیتونم اذیت میکنن نمیشه دوتاشون رو باهم هدایت کنم دستم رو ول میکنن بدو بدو میکنن یکی رو هم میبرم اون یکی ناراحت میشه عذاب وجدان میگیرم😔

اره معمولا چون باز هوا خیلی گرم میشه الان فصل خوبیه

اره هر روز پارک بعضی وقتام روزی دوبار

اره تقریبا

سوال های مرتبط

مامان پسرم زندگیم😍 مامان پسرم زندگیم😍 ۳ سالگی