از گوگل که پرسیدم گفت دو قاشق برنج نیم دانه رو بزار با یک پیمانه آب بپزه بعدش ک پخت از صافی رد کن برای سن نینی شما لازم نیست گلم😘سرد که شد شیر خشک یا شیر مادر اضافه کن ..در صورت تمایل میتونی یه مقدار موز هم بزنی برای شیرین شدنش❤️
سلام گلم برنج نیم دانه باشه بهتره بزار قشنگ بپزه نرم بشه غلیظ میشه بعد بهش شیر پاستوریزه اضافه میکنی میزاری بجوشن یکم
شیر رو به اندازه ای ک میخای رقیق باشه اضافه کن
برنج نیم دانه رو با اب بپز بعد که پخت شیر پرچرب اضافه کن بزار یکم که پخت زیرشو خاموش کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.