۲ پاسخ

ارد برنج با آب سرد هم میزنم اگه بادوم هم بخوام اضافه کنم سرد اضافه میکنم بعد که از گوله گوله درومد میزارم روی حرارت کم اروم هم میزنم تا سفت و یه دست بشه

ارد برنج و اب سرد مخلوط میکنیم بعد میزاریم رو شعله
میتونی با شیر پاستوریزه هم درست کنی یا اخر کار که سفت شد بهش شیرخشک اضاف کنی
بعد میتونی با خرما شیرینش کنی یا موز پوره

سوال های مرتبط