۹۲بود
سلام مامانای عزیز( گــروه )زدیم تو ایتــا و تمام مامان های گهــواره اونجا چت میکنن تمام سوالات شما رو مامان های باتجـربه جواب میدن بصورت علمی و منطقی و کنار هم خیلی چیزها برای رشد کودک یاد خواهیم گرفت و همچنین در مواقع سخت کنار شما خواهیم بود که به راحتی از این چالش ها عبور کنید منتظر شما هستیم کنار هم مشکلات کودک خودتون با یه مشاوره درست که حاصل تجـربه های صحیح که در زندگی مامان های باتجربه کسب شـده بسادگی حـل میشـه کافیـه خودت بخوای که کمکت کنیم
مشاوره دارویی/خواندن نتیجه آزمایش/ارتباط بامـامـا
😍 مطالب آموزنده هم میزاریم 😍
آیــدی ایتـا😍👇
@ninigap
وقتی سرچ کردید بعد روی قسمت عناوین بزنید تا اسم ایدی براتون مشخص بشــه پیام بدین لینک گروه براتون ارسال کنم 😘
95الان
۹۳ هس
همین الان با متر گرفتم ۹۲ بود وزنش کمه ۱۲/۷۰۰
دخترمن ۷۰
۹۶
من و باباش هردو قد بلندیم
پسر من برای واکسن بردم گرفت ۹۴ بود
۸۴ قد دخترم
من تو خونه گرفتم ۹۸ بود نمیدونم درست میگیرم یا نه
۹۴هس
دوسالو سهماهگی بردمش بهداشت ۸۴بود
من دوسالگی۸۴بود الانم قدشو گرفنم همون بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.