من دکترم بعداین دوسه ماه عقب انداختن و پریودنشدن و باردارنبودنم گف دوفامدبخورم و امپول اینچیزا بزنم... ک گفتم بیخیال شم اخه قبلاهم استفاده کردم اینارو گفتم بعداین سه سال اقدام نتیجه نکرقتن برم دارو عطاری اینچیزا استفادع کنم میگن خوبه!
من تا ۵ روز تاخیر هم هاله داشت پریود نشدم دوهفته بعدش رفتم سونو گف دوقلو 🥰
نمیشه به ۱۴ ازادسازی اعتبار کرد
فردا صبح دوباره بزن با دوتا مارک متفاوت و ادرار اول
دکتر من میگفت وقتی با داروی محرک باردار میشین یعنی همه چی نظم داره و کنترل شدست ...فک کنم ۱۴سیکل دیگه باید واضح باشه هاله...
موعدت شده ؟
بعضیا رو دیدم روز ۱۷ یه خط کمرنگ دادع
آره ممکنه بارداری باشه عکس بی بی چکتو بفرس
ممکنه دیر لقاح گرفته باشه و ممکنه کم رنگ نشونه بارداری باشه
بیبی زدی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.