۷ پاسخ

من دکترم بعداین دوسه ماه عقب انداختن و پریودنشدن و باردارنبودنم گف دوفامدبخورم و امپول اینچیزا بزنم... ک گفتم بیخیال شم اخه قبلاهم استفاده کردم اینارو گفتم بعداین سه سال اقدام نتیجه نکرقتن برم دارو عطاری اینچیزا استفادع کنم میگن خوبه!

من تا ۵ روز تاخیر هم هاله داشت پریود نشدم دوهفته بعدش رفتم سونو گف دوقلو 🥰

نمیشه به ۱۴ ازادسازی اعتبار کرد
فردا صبح دوباره بزن با دوتا مارک متفاوت و ادرار اول

دکتر من می‌گفت وقتی با داروی محرک باردار میشین یعنی همه چی نظم داره و کنترل شدست ...فک کنم ۱۴سیکل دیگه باید واضح باشه هاله...
موعدت شده ؟

بعضیا رو دیدم روز ۱۷ یه خط کمرنگ دادع

آره ممکنه بارداری باشه عکس بی بی چکتو بفرس

ممکنه دیر لقاح گرفته باشه و ممکنه کم رنگ نشونه بارداری باشه
بیبی زدی؟

سوال های مرتبط

چشم انتظار چشم انتظار قصد بارداری