الهی گفتم بهت خط تبخیره ....
عزیزم من بی بیتون دیدم یکیش کلامنفی بود یکیشم انگار ساعت ها گذشته بود که هاله انداخته
بعد شما هم تو یکی از تاپیک ها نوشتین که تنبلی دارین شاید هاله ای که دیدین بخاطر تنبلی چون دیدم همچین اتفاقایی
عزیزم صبرکن چند وقت اگر پریود نشدی برو دکتر گاهی ازمایش هم خطا میزنع شاید سونو نشون بده
با تست حاله ازمایش منفیه من خیلی اینطوری دیدم
بزار هر موقع زدی پرنگ شد برو ازمایش
ای بابا. دیگه نمیشه اعتماد کرد.
جدیدا بیخود شدن ..
منکه با این بیبی چکای واضح رفتم ارموز منف یبود
منم همش بیبی چکامم منفی ازمایش خونمم بعد ۱۶ روز منفی شد
ایشالا ماه بعد .خدا بزرگه .عزیزم
وقتی من میگم تموم بی بیچکا کیت تخمک گزاری ها چرتن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.