۱۰ پاسخ

الهی گفتم بهت خط تبخیره ....

عزیزم من بی بیتون دیدم یکیش کلامنفی بود یکیشم انگار ساعت ها گذشته بود که هاله انداخته
بعد شما هم تو یکی از تاپیک ها نوشتین که تنبلی دارین شاید هاله ای که دیدین بخاطر تنبلی چون دیدم همچین اتفاقایی

عزیزم صبرکن چند وقت اگر پریود نشدی برو دکتر گاهی ازمایش هم خطا میزنع شاید سونو نشون بده

با تست حاله ازمایش منفیه من خیلی اینطوری دیدم
بزار هر موقع زدی پرنگ شد برو ازمایش

ای بابا. دیگه نمیشه اعتماد کرد.

جدیدا بیخود شدن ..

منکه با این بیبی چکای واضح رفتم ارموز منف یبود

تصویر

منم همش بیبی چکامم منفی ازمایش خونمم بعد ۱۶ روز منفی شد

ایشالا ماه بعد .خدا بزرگه .عزیزم

وقتی من میگم تموم بی بیچکا کیت تخمک گزاری ها چرتن

سوال های مرتبط

مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری
مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا خانوم مامان نورا خانوم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کیاشا وپرنسا❤ مامان کیاشا وپرنسا❤ روزهای ابتدایی تولد