۱۲ پاسخ

نفیسه برادران و سلمه دادگر هردوشون فوق تخصص هستن و‌کارشون برای مورد شما عالیه

ملیحه عافیت همون اول میگه ای یو ای یا ای وی اف🤦🏻‍♀️

عافیت بشدت پولکی و اصلا هم نمیشه باهاش حرف بزنی یکراست پول سنو ویزیت میگیره سنو میکنه بعدشم میره سراصل مطلب فقط الافی و پووول

دکتر آذر اشکذری و رامش شفیقی شهری

نفیسه برادران خیلیی شنیدم تعریف ازش و دادگر

دکتر سهیلا بخشی خیلی دلسوز و مهربونه و اصلا پولکی نیس مهم تر از همه ب حرفات گوش میده و وقت میزاره

من دوسال مریض زارع بودم
سنم کم بود اون موقع باید ای وی اف میشدم ولی درمان دارویی بهم میداد یه بارم ای یو ای کرد ولی نتیجه نگرفتم
رفتم پیش اسکوییان ولی همون اول گفت ای وی اف و همون بار اول مثبت شد دکتر خوبی بود
عافیت هم خیلی تعریفشوشنیدم

دکتر ترشیزیان

نفیسه برادران
شهناز شیبانی

من دختر عموم تو سینا
میگه نایبی

من مریم تیموری رفتم خوب بود
اول همه چی رو میسنجه یهو نمیگه برو آی وی اف

تبلی داری؟

سوال های مرتبط