مامانا اونایی ک طبیعی یا سزارین کردید راسته؟

تصویر
۵ پاسخ

معلومه که درسته خواهر
از روی رنگ ناخن اکسیژن و علایم حیاتی رو میفهمه دکتر
عروسی که نمیخوایین برین اینقدر ارایش میکنن

ربطي به زايمان نداره
براي هر بيماري كه تو بيمارستان بستري شه پالس اكسيمتر ميزارن
اگه رو ناخن دستتون مانع باشه،رو ناخن پا ميزارن
اگه هردوش مانع داشته باشه رو بيني ميزارن
شبيه گيره لباسه

هر کسی که میره اتاق عمل اینارو نباید داشته باشه دیگه به نظرم رعایت کردن این چیزا برای سلامتی و راحت کردن کار پژشک خیلی قشنگ تر از ارایش غلیظ توی اتاق عمل

من که ناخنام ژلیش داشت روز زایمان و اوکی بود. عمل زیبایی هم داشتم اونجا هم ناخنام کاشت بود بازم نگفتن ریموو کن و اوکی بود. دکترهای بیهوشی با هم فرق دارن. بعضی ها می گن نباشه بعضی ها هم کاری ندارن.

من سزارین بودم بله درسته نباید لاک داشت یا اگه زدی انگشت اشاره نزن

سوال های مرتبط