۷ پاسخ

به امید خدا سزارین

منم ۳۵ هفته و۴ روزم🤍 احتمالا ۲۰ ام ،شنبه دقیق میفهمم

من ۲/۲۲ سزارین هستم

27اردیبهشت ک سرکلاژم 36هفته و 5روز باز میکنم شروع میکنم پیاده روی ک زایمان کنم طبیعی چون خیلی انقباض دارم

من ۳۵ هفته و ۶ روزم فک کنم واسه ۲۴ اردیبهشت نامه بده فردا میرم پیش دکترم

من۳۴هفته۵روزم سزارین
۲۷-۲۹اردیبهشت

من ۳۵ هفته و ۵ روزم
دکتر نامه سزارینم رو ۲۴ اردیبهشت داده

سوال های مرتبط