به امید خدا سزارین
منم ۳۵ هفته و۴ روزم🤍 احتمالا ۲۰ ام ،شنبه دقیق میفهمم
من ۲/۲۲ سزارین هستم
27اردیبهشت ک سرکلاژم 36هفته و 5روز باز میکنم شروع میکنم پیاده روی ک زایمان کنم طبیعی چون خیلی انقباض دارم
من ۳۵ هفته و ۶ روزم فک کنم واسه ۲۴ اردیبهشت نامه بده فردا میرم پیش دکترم
من۳۴هفته۵روزم سزارین
۲۷-۲۹اردیبهشت
من ۳۵ هفته و ۵ روزم
دکتر نامه سزارینم رو ۲۴ اردیبهشت داده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.