13بدر😂🖐🏻
سزارین
۲۴ اسفند
شما چندم؟
سزارینم 26 اسفند
۲ فروردین
من ده فروردین ولی قند و فشار دارم مشخص نمیکنه خدا کنه تا اون موقع دووم بیارم
طبیعی نه فروردین
سزم بیست و چهار اسفند
من ۱۰فروردین ولی دوهفته ای انقباظ دارم فک نکنم بمونم اونموقع
مال من 9اردبهشت سزارین
یکم سزارین
سزارین 23اسفند
من سزارینم دوس داشتم عید بشه
اما از الان درد وانقباض دارم
طبیعی ۵فروردین
سزارین 8 فروردین
سزارین ۱ فروردین طبیعی ۱۲ فروردین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.