۱۴ پاسخ

13بدر😂🖐🏻

سزارین
۲۴ اسفند
شما چندم؟

سزارینم 26 اسفند

۲ فروردین

من ده فروردین ولی قند و فشار دارم مشخص نمیکنه خدا کنه تا اون موقع دووم بیارم

طبیعی نه فروردین
سزم بیست و‌ چهار اسفند

من ۱۰فروردین ولی دوهفته ای انقباظ دارم فک نکنم بمونم اونموقع

مال من 9اردبهشت سزارین

یکم سزارین

سزارین 23اسفند

من سزارینم دوس داشتم عید بشه
اما از الان درد و‌انقباض دارم

طبیعی ۵فروردین

سزارین 8 فروردین

سزارین ۱ فروردین طبیعی ۱۲ فروردین

سوال های مرتبط