سلام خانومای هم هفته ی من تاریخ زایمانتون کی

۵ پاسخ

سلام من هم ۱۵ اسفند ، ولی دعا کنیم واسه همدیگه که نیاز به سوزن فشار نباشه

دکتر برای ۱۲ اسفند ختم داده بخاطر دیابت
دخترم باید تا سه شنبه افتخار بده
اگه نیاد باید برم باامپول فشار زایمان کنم

واسه من ۱۲ اسفند

من طبیعی هستم

سلام خوبی عزیزم صبحتون بخیروشادی طاعاتتون قبول حق باشه، تخریبی 14اسفند

سوال های مرتبط

مامان محمدهـامین مامان محمدهـامین ۸ ماهگی