۳ پاسخ

۱۷ ام ولی میخوام ببینم ۱۵ ام اگه اوکی باشه زایمان کنم

۲/۲چون سزارين هستم

۱۴۰۵/۲/۹ طبق انتی اینجوریه برای شما چی؟

سوال های مرتبط

مامان آوینا🍭👒🧚🏻🎀 مامان آوینا🍭👒🧚🏻🎀 هفته سی‌ونهم بارداری