مامانای هم هفته ی من دکترتون تاریخ زایمانو کی زده؟

۵ پاسخ

برای من طبق انتی ۱۸ تیر تاریخ زایمان طبیعیم بود که دکترم طبق سونوی رشد ۸ تیر تاریخ زایمان طبیعی داد و چون من سر میخوام گفت هفته اخر خرداد رو در نظر میگیریم

۵تیر زایمان طبیعی

به من گفت اوایل تیر

11تیر
ولی خب اگر سزارین باشم ده روز میاد عقب فکر کنم

من هنوز نزده برام ۲ خرداد میرم ببینم چندم میزنه سزارینی ام

سوال های مرتبط