برای من طبق انتی ۱۸ تیر تاریخ زایمان طبیعیم بود که دکترم طبق سونوی رشد ۸ تیر تاریخ زایمان طبیعی داد و چون من سر میخوام گفت هفته اخر خرداد رو در نظر میگیریم
۵تیر زایمان طبیعی
به من گفت اوایل تیر
11تیر
ولی خب اگر سزارین باشم ده روز میاد عقب فکر کنم
من هنوز نزده برام ۲ خرداد میرم ببینم چندم میزنه سزارینی ام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.