۱۲ پاسخ

پسر منم نداره
براش میخونم نیک مهر بی دندون افتاد تو قندون🤣
غش میکنه از خنده🥲

سر خود اصلا چیزی نده خطرناکه
و الان هم اصلا دیر نشده و هربچه ی جوره
تازه خیلی بهتره دیرتر دندون درمیارن سالم تر میمونه

پسر منم دندون نداره😁

من به پسرک دو هفته شربت کلسیمی که دکترش نوشت و دادم در آورد نمیدونم ارتباطی داشت یانه

نگران نباش سر خود چیزی نده..در میاد

دختر من هم هنوز نداره

نگران نباش خواهر زاده من دو ماه بعد از تولد یکسالگی دندون پایین درآورد .اولا این مورد ارثیه و بعد اینا فک محکمی دارن و دیرتر هم دندونشون میفته

ب دختر من قطره ویتامین d3پدیابست داد.گفت دوماه استفاده کن .۱ سی سی.هیچی نداشت تا ۱۰ماهگی.الان سومیم درومده

دختر منم نداره 🙂نمیدونم چرا بچه ها اینطور شدن

لطفا هیچی نده اگه میتونی ازمایش خون بده ک ویتامین dپایین نباشه
پسر من ازمایش داد و کلسیمش بالا بود اگه من بخاطر دندون سر خود کلسیم میدادم خیلی بد میشد

من نمی‌دونم ربط داشته یا ن ولی شیر مایع اینفاترینی ب رشد سری دندون کمک می‌کنه

به دکتر بگو شربت کلسیم میده کمک میکنه سویق استخون ساز بخر

سوال های مرتبط