خانوما صبحانه چی دادین

۱۴ پاسخ

فرنی نشاسته گندم چون سرما خورده برا گلوش خوبه یدونه ام زرده تخم مرغ انداختم توش

نون پنیر گردو

اوتمیل

نصف تخم مرغ آب‌پز رو اونم به زور 🤧

من مهمون دارم مادرشوهرم وخواهرشون. پنیر کره خامه و حلواشکردی

نرگسی

فرنی نشاسته درس کردم نخورد
بعدش سرلاک و بیسکویت دادم نخورد
😅

کاچی

فرنی با موز و شیره انگور

من املت

من حریره بادوم درست کردم خورد خداروشکر

هیچی
پاشد شیرخورد خوابید

نیمرو و توپک خرما و گردو

تخم مرغ

سوال های مرتبط

مامان کیان 👨‍👩‍👧 مامان کیان 👨‍👩‍👧 ۱ سالگی
مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی