کسی هست بچش شیر ک میده اصلا شیر بالا نیاره

۳ پاسخ

دختر من اروق هم میزنه بالا هم میاره

نه دختر من این چند روز یه چند باری بالا اورده البته خوب هم اروغ نمیزنه

اره دختر من تاحالا بالا نیاورده .همیشه تو سطح شیب‌دار میزارم و اروغشو میگیرم

سوال های مرتبط

مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی