۱۳ پاسخ

روزی چندبارشیرخشک میدی منم خیلی دل داره نمیدونم چیکارش کنم

خداروشکر بچه من هر روز دفع داره گاهی روزات چند بار میکنه.ی روزایی زور میزنه من چرپ میکنم براش راحتتره

از داروخونه قطره بیلی استاپ بخر شیرخشت داره توش دو سه نوبت بدی شکمش رون میشه من همیشه بچم یبوست میشه اینکارو میکنم

عزیزم منم مثل شما نمیدونم و ۴ روزه بچه م دفع نداره 😔
همه کاری کردم
ماساژ شکم
تحریک مقعد با روغن زیتون
قطره
ورزش پا
کیسه آب گرم
هیچی که هیچی

شیاف گلیسرین ، وقتی بچه به یبوست برسه دیگه ماساژ دادن جواب نمیده

با روغن زیتون خلاف عقربه های ساعت ماساژ بده شکمشو بعد پاهاشو از مچ بگیر آرو ببر بالا زانوهاشو تو شکمش جمع بشه چند بار همین حرکتو انجام بده خوبه من بچه هام همینکارو میکردم جواب میداد

من هر ماساژی بگین دادم ولی تاثیر نداره
دکتر گفت اگه یکی دوهفته دفع نداشت میتونین نصف شیاف گلیسیرین بزنین

چند روزه؟
تا یک هفته اشکالی نداره در صورتی ک دفع باد داشته باشه و شیر سو درست بخوره
شما هم خودت شعی کن الو اینا بخوری اگ شیر میدی
شکم بچه رو با روغن زیتون ماساز بده
دور ناف در جهت عقربه های ساعت
پاهاشم هی جم کن داخل شکم بعد صافش کن

گریه با گریه بچه
نمیدونم من هنوزم ب مرحله دستیابی ب داروهاش ودرمانش دست نیافتم اگه کسی بلده ب منم بگه

یبوست ک نمیدونم ولی هر وقت پیپی نمیکنه یکی دو رور
دور نافشو در جهت عقربه های ساعت چرب میکنم
دور معقدشم با پماد چرب میکنم
برا من خیلی جوابه

ولی شنیدم اگر دلدرد ایناهم داشته باشن گیرمیچر دلدردش و خوب میکنه مدفوعشم نرم

شکمش رو با روغن زیتون اروم ماساژ بده سمت پایین
دورنافش هم جهت عقربه های ساعت
یک ربع دقیقه انجام بده شکمش همون موقع کار میکنه

روغن زیتون یکی دوقطره بریز نافش بعد دورانی ماساژ بده

با روغن زیتون شکمشو ماساژ بده

سوال های مرتبط