صبحانه ب بچهاتون چی دادین امروز ؟

۲۴ پاسخ

شیر و بسکوییت با یه مقدار تخم مرغ

حریره بادوم

لقمه های کره بادوم زمینی و عسل
چای
یه استکان کوچیک هم شیرکاکائو

نون پنیر کره

کیک و شیر هر روز 😑

دوسه تا بیسکوییت مادر

املت

شیربرنج

پنکیک خورد

سیوه ای عزیزم
محصول پاکستانه

تخم مرغ ابپز

تافتون کنجدی مادرشوهر پز با پنیر

حلیم دادم

نون پنیر خیار گوجه

تخم مرغ آبپز با نون خورد

کره بادوم زمینی و عسل

یکم مربا توت فرنگی/ یکمم نون پنیر و گردو! کلا ۵ لقمه اگه خورده باشه

تخم مرغ محلی دوتا نیمرو کردم 🥰

نیمرو اونم نصفش و خورد🥴

مربی و چایی و کیک خونگی الان هم آوردم مهد آبمیوه داره میخوره

خامه بامربای شاتوت

شیر برنج خیلی دوسداره مخصوصا اگه خامه هم داشته باشه توش

نون پنیر گردو

کلوچه با آب میوه و موز

سوال های مرتبط