۱۵و۱۶ صددرصد مشخص میشع چیه
دکتر ازمایشتو نگاه کرد برات قرص ففول نوشت؟🥲
سلام عزیزم گفتی قرص اهن خوردی یدونه بعدش مادرشوهرت نزاشت
منم یه ماه خوردم استرس دارم
یدونه ینی یدونه قرص یا یه بسته قرص؟
اسم قرص رو یا عکسش رو داری؟
کمخونی داشتی؟؟دکتر نوشته بود؟
میشه جواب بدی استرس داارم🥲💗🙏
من ۱۳ هفته و دوروز تو ان تی بهم گفت ۱۰۰ درصد
۱۵ ب بعد
۱۶ هفتگی ....
من ۱۷ رفتم
۱۵هفتگی
انتی میگن ولی یکم احتمال خطا داره مخصوصا دختر
سونو۱۵هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.