دخترای تبریزی سیسمونی هاتونو از کجا گرفتید

۲ پاسخ

بازار تبریز پاساژ شهدا فک میکنم اسمشه کلا سیسمونیه من تیکه بزرگامو از اونجا گرفتم ولی خورده ریزا رو دارم اینترنتی میگیرم خیلی قیمتای حضوری و اینترنتی متفاوته

هنوز نخریدم 🤦‍♀️پولشم ندارم

سوال های مرتبط

مامان رقیه کوچولو مامان رقیه کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای هفته بیست‌وششم بارداری
مامان کلوچه 😍 مامان کلوچه 😍 ۵ ماهگی