خانومای تبریزی از کجا سیسمونی میگیرین شرایط اقساطی هم باشه

۲ پاسخ

من از بازار گرفتم انقدر بهمون تخفیف داد اقساطی هم میشد همه چیز هم داشت برای بچه اون راسته فقط وسایل نوزاد بود

من از نی نی لند میگیرم دیگ نمیدونم اقساطیه یا نه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها👧🏻👧🏻 مامان دوقلوها👧🏻👧🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نینی🤱🤰 مامان نینی🤱🤰 هفته شانزدهم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته شانزدهم بارداری
مامان رسا 🥹 مامان رسا 🥹 هفته سی‌وپنجم بارداری