۲ پاسخ

من از قبل وقت نگرفته بودم
سونو رو خود دکترم انجام داد که راضی نبودم واسه آنومالی میرم ساختمان سلامت
آزمایش رو هم رفتم ساختمان سلامت آزمایشگاه سلام عالی بود آزمایشگاه مجهزیه کارشون خوبه

آریو بگیری

سوال های مرتبط

مامان آرکان و آنیا مامان آرکان و آنیا ۳ ماهگی
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری